Кошик (0) 0
Гарантія

Гарантія

Купуй офіційне

Інтернет-магазин "НОВОДОМ", є головним партнером великої оптової компанії ТОВ "ВЕСТЕХ", яка офіційно імпортує продукцію, представлену у нас на сайті. Купуючи у нас Ви можете бути впевнені в оригінальності придбаної продукції, яка підлягає гарантійному обслуговуванню і ремонту. Ми докладаємо величезних зусиль, щоб Ви отримували задоволення від використання нашої продукції, і допоможемо з рішенням будь-яких непередбачених ситуацій.

Умови Гарантійних Зобов'язань

Гарантійний термін на ваги ТМ "SOEHNLE" вказується в гарантійному талоні.

Гарантійний термін на решту продукції вказується на упаковці товару. Гарантійний термін розраховується з дати продажу товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом з виробом, на які передбачені ліцензійні угоди для кінцевого користувача;
  • програмні продукти і інформацію, що не поставляються разом з виробом і встановлені, збережені або створені користувачем самостійно;
  • дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу. Користувач приймає на себе відповідальність щодо своєчасного збереження важливих для нього даних і їх захист;
  • витратні матеріали (компоненти, які вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу);
  • елементи живлення (батарейки), змінні лампи;
  • чохли, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію, що додається до виробу.

Виробник не несе гарантійні зобов'язання в наступних випадках:

  • якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
  • в разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, що описані в Інструкції користувача та іншої документації, що надається споживачу в комплекті з виробом;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  • якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, що не передбачені Виробником;
  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
  • якщо виявлені пошкодження, спричинені дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • якщо дефект виник внаслідок природного зносу частин у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • якщо потрібне оновлення програмного забезпечення для поліпшення заявлених під час продажу характеристик.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі недоліки виробу:

  • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцеві (споживачеві);
  • ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
  • ушкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене:
    • збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
    • використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись, аудіо-, відеокасети, оптичні диски, карти пам'яті), програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником;

З усіх питань Гарантійного обслуговування просимо Вас звертатися за телефоном: (044) 383-11-67